Hormon Testleri

hormon-testi
Anti Müllerian Hormonu kısaca AMH glikoprotein yapısında bulunan bir hormondur. Bu hormonun en büyük işlevi hamilelik süresince çift cinsiyetlilik gibi durumları engellemektir.
over_kanser_testi
Progesteron yumurta bir sperm tarafından döllenirse, yumurtayı alması için rahim ağzının (endometrium) hazırlanmasına yardımcı olur.
Hpv-virus

Prolaktin nedir sorusunun en net cevabı, hipofiz bezi tarafından salgılanan prolaktin hormonu, kadınlarda laktasyon üretimini sağlamaktadır.

over_kistleri

Yumurtalıklarda gelişen, içi sıvı veya doku içerikli olabilen, kese tarzında yapılardır. Kasık ağrısı, anormal adet düzeni, ara kanama, sık idrara gitme isteği, bağırsak hareketlerinde düzensizlik gibi bulgular verebilirler.

rosi-teknigi

Beta HCG iyi huylu rahim kası tümörüdür. Çoğu kez bulgu vermeyip ultrasonla saptanabilir.

embriyo-detoksu-nedir

Adet dönemi öncesi başlayıp, adetin başlaması ile geçen karın ve kasık ağrısı ile karakterize bir durumdur.

hormon-testi
over_kanser_testi
tsh-testi
TSH yapısında bulunan bir hormondur. Bu hormonun en büyük işlevi hamilelik süresince çift cinsiyetlilik gibi durumları engellemektir.
testosteron-hormonu
Testesteron Hormonu, yumurtayı alması için rahim ağzının (endometrium) hazırlanmasına yardımcı olur.