Aşılama yöntemi

Aşılama yöntemi teknolojinin gelişmesi sayesinde bu gelişmelerin kullanılabileceği alanlar çeşitlenmektedir. Aşılama da yakın tarihlerden beri kullanılmakta olan bir tedavi türüdür. Genel anlamda aşılama nedir? Aşılama; diğer birçok tedavi yöntemine nazaran fazlasıyla basit olarak adlandırılmaktadır. Hamile kalamayan kadınlara uygulanan aşılama yöntemi sayesinde, kadınlarda büyük oranda hamile kalabilme oranı artmaktadır.

Aşılama yöntemi nedir?

Aşılama yöntemi nedir sorusuna kısa bir şekilde cevap vermek gerekirse, erkekten alınan spermlerin tamamının kadının rahminin içerisine bırakılması işlemidir. Bu sayede hamile kalma ihtimali yükselmektedir. Tedavi süreci boyunca son teknoloji kullanılarak hazırlanmış enjektörler sayesinde spermler rahmin içerisine enjekte edilebilmektedir. Yapılan işlem sonuçlandığında ve tedavi bittiğinde kişi muhtemelen gebe kalacaktır. Normalde çocuk sahibi olamayan çiftler, aşılama yöntemi sayesinde yaklaşık olarak %20 daha fazla oranda çocuk sahibi olmaktadır.

Gerekli araştırmaların yapılmasının ardından kişilerin aklında bulunan ‘Aşılama nedir?’ sorusuna detaylı bir şekilde cevap verilmektedir. %20’lik bir ihtimal her ne kadar bazı çiftlere az geliyor olsa da, bu denli önemli bir girişimde %20’lik ihtimal oldukça büyük bir önem arz etmektedir. Bu sebeple de farklı çevrelerden çiftler aşılama yöntemini tercih etmekte ve bu sayede gebe kalabilme şanslarını arttırmaktadırlar.

Aşılama tedavisi nasıl yapılmaktadır?

Birçok kişinin aklında aşılamanın ne olduğuna dair sorular yer alıyor olsa da, genellikle internet üzerinden ‘Aşılama tedavisi nasıl yapılır?’ şeklinde araştırmalar yapılmaktadır. Yapılan araştırmalar sonrasında çiftler büyük ölçüde bilgi sahibi olabilmektedirler. Bu sayede ‘Aşılama tedavisi nasıl yapılır?’ sorusuna büyük ölçüde cevap verilmiş olur.

Aşılama kimlere yapılır?

Aşılama tedavisi tercih edilmeden önceki aşamalarda her iki kişinin de çeşitli yöntemleri denemesi gerekmektedir. Uzmanlar tarafından çoğunlukla, aşılama yönteminin en sona bırakılması tavsiye edilmektedir. Yaklaşık olarak 1 sene kadar korunmadan cinsel ilişkiye girilip, her türlü yolun denenmesine rağmen kadın gebe kalamıyor ise aşılama yöntemine başvurulmaktadır.

Tüp bebek nedir?

Aşılama tedavisi nasıl yapılır?

Aşılama olarak bilinen yöntem diğer gebe kalma yöntemlerine göre oldukça basit ve kısa süreli bir işlemdir. Teknolojinin her anlamda gelişmesi sayesinde tıpta da gelişmeler yaşanmış ve aşılama yöntemi bu şekilde ortaya çıkmıştır. Üretilen enjektörlerin kullanılması ile birlikte acısız bir şekilde gebe kalmak mümkün hale gelmiştir. Baba adayının spermi öncelikle gelişmiş enjektörlerin içerisine yerleştirilmektedir. Daha sonra da bu spermlerin tamamı anne adayının rahmine enjekte edilmektedir. Bu sayede yapılan işlem sonucunda döllenmenin gerçekleşme ihtimali belirtildiği gibi %20 olacak kadar artmaktadır. Bununla birlikte de çiftlerin aklında Aşılama tedavisi nasıl yapılır?’sorularına cevap verilmiş olunur.

Aşılama tedavisi şartları

Her tedavi sürecinde olduğu gibi aşılama tedavisinde de bazı şartlar bulunmaktadır. İlk ve en önemli detay olarak erkeklerde sperm, aynı şekilde kadınlarda da yumurta üretiminin devam ediyor olması gerekmektedir. Bu durumun aksi yaşanıyor ise aşılama işlemi gerçekleştirilse bile döllenme gerçekleşmeyecektir. Eğer çiftlerden birisi veyahut da her ikisi de kısır ise öncelikle kısırlık testlerinin yapılması gerekmektedir. Yapılan testlerin sonuçlarına göre çalışmalar yürütülmelidir. Bu sayede tedaviye başlanmadan önce diğer seçenekler değerlendirilmiş olmaktadır. Ayrıca kısırlık tedavisi devam ediyor iken, çiftlerden herhangi birine veyahut da ikisine de aşılama tedavisi uygulanmamaktadır.

Anne adaylarında veya baba adaylarında herhangi bir problem mevcut ise aşılama yöntemi tercih edilmemektedir ve tedaviye başlanılmamaktadır. Bunun en büyük sebebi, çiftlere psikolojik anlamda olumsuz yönde etki ediliyor olmasıdır. Bu sebeple, aşılama yönteminin tercih edilmesinden önce ve bu tedaviye başlangıcın yapılmasından önce gerekli tüm testlerin tamamlanması gerekmektedir. Kısırlık yaşayan kişilere aşılama tedavisi yapmak oldukça gereksiz olacağı için, firmamız tarafından verilen aşılama tedavisi hizmetleri bu tür koşullarda gerçekleştirilmemektedir. Hazırlanan raporlar sonucunda her iki kişi de sağlıklı ise tedaviye başlanmaktadır. Globozoospermin etkileri giderek armaktadır.

Aşılama tedavisinden önce dikkat edilmesi gerekenler

Aşılama tedavisine başvurmadan önce çiftler tarafından dikkat edilmesi gereken bir kaç önemli husus vardır. Tedaviye başlamadan önce spermler son derece verimli olabilmesi adına son 48 saat içerisinde herhangi bir alkol tüketimi gerçekleşmemelidir. Aynı şekilde sperm sayısını ve spermler verimliliğini olumsuz yönde etkileyecek bir ilacın da tüketilmemesi gerekmektedir. Kullanılan çeşitli ürünler spermler sağlığını etkileyeceği için, bu tür kullanımların yapılmaması ve son 48 saate dikkat edilmesi gerekmektedir.

Erkeklerden farklı olarak, kadınların da dikkat etmesi gereken bazı hususlar mevcuttur. Aşılama tedavisinde enjektörler kadının rahmine sperm enjekte ettiği için genital bölgenin de korunması gerekmektedir. Tedaviye başlamadan 48 saat öncesine kadar genital bölge ve çevresinde, bölgeye zarar verebilecek herhangi bir krem veyahut da losyon kullanılmamalıdır. Bu tür krem kullanımları ile bazı enfeksiyon riskleri oluşabilmektedir. Tüm bu durumlarda da aşılama tedavisi riske girmekte ve firmamız tarafından yapılan işlemlerden büyük ölçüde sonuç alınamamaktadır. Bu yüzden her iki kişi de tedaviye girmeden önce son 48 saat içerisinde vücutlarındaki hassas bölgelere fazlasıyla dikkat etmelidirler. Globozoospermin etkileri giderek armaktadır.

Aşılama fiyatları nasıldır?

Aşılama ücreti birçok farklı sebebe göre değişiklik göstermektedir. Çiftler, son 48 saat içerisinde yeteri kadar dikkat etmediğinde bir takım ek tedaviler gerekebilmektedir. Bu sebeple de aşılama ücreti artabilmektedir. Genital bölgenin enfeksiyon kapması, bu bölgenin temizlenmesini gerekmektedir. Bu sebeple de firmamız tarafından gerekli işlemler yapılmakta ve doğal olarak da aşılama ücreti artmaktadır. Bu ve bunun gibi durumların yaşanmaması için çiftlerin tedavi öncesinde son derece dikkatli davranması gerekmektedir.

Aşılama fiyatları kullanılan ekipmanlara ve işlemin uygulandığı mekanlara göre değişiklik gösterebilmektedir. Daha sağlıklı sonuçlar için daha kaliteli firmalar ile birlikte çalışmak gerekmektedir. Firmamız tarafından aşılama fiyatları normalin bir nebze üstünde tutuluyor olsa da, alınan sonuçlar son derece tatmin edici düzeydedir. Deneyimli kadro sayesinde acısız ve ağrısız bir şekilde tedavi süreci sonlandırılmaktadır. Tüm bu detaylar sayesinde de aşılama fiyatları ufak da olsa bir takım değişiklikler göstermektedir.

Aşılama adetin kaçıncı günü yapılır? Aşılama tedavisi fiyatları 2017, Aşılama fiyatları 2018, Aşılama ile hamile kalanlar,Aşılama yöntemi ile hamile kalanlar, Aşılama yöntemi neden yapılır, Aşılama yöntemi süreci, Aşılama yöntemiyle hamile kalanlar,Aşılama yöntemi ile ikiz bebek, Aşılama yöntemi fiyatı ne kadar, Aşılama yöntemi aşamaları, Aşılama yöntemi fiyatı gibi merak ettiğiniz Tüp bebek tedavisi ile ilgili tüm sorularınıza cevap arıyorsanız? 0312 442 74 04 numaralı telefondan detaylı  bilgi alabilirsiniz…

Bir önceki yazımız olan Ertesi gün hapı nedir? başlıklı makalemizde acil durum ilacı, doğum kontrol yöntemi ve ertesi gün hapı hakkında bilgiler verilmektedir.