• Kadın Sağlığı İnfertilite ve Tüp Bebek Merkezi
العربيةEnglishDeutschРусскийTürkçe
gurgan-clinic-tup-bebek-merkezi-ankara

Neden Gürgan Clinic’i Seçmelisiniz?

Tüp Bebek Tedavisi'nde Neden Gürgan Clinic

Gürgan Clinic; Başkent Ankara’nın gözde merkezlerinden Mustafa Kemal Mahallesinde Modern ve Teknolojik binası ile Tüp Bebek Tedavisi, İnfertilite ve Kadın hastalıkları konusunda 17 yıllık Klinik bilgi ve deneyime sahiptir. Bilimsel Direktörümüz Prof.Dr. Timur Gürgan önderliğinde yürütülen hizmetlerimizde İnfertilite ve Tüp Bebek Tedavilerinde 35 yıllık bilgi ve deneyime sahiptir.

Bizi en çok gururlandıran “Çocuksuz Aile Kalmasın” sloganı ile yola çıktığımız bu süre içinde 10.000’e yakın ailenin hayallerine kavuştuğuna tanık olmamızdır.. Deneyimli ekibi, en son teknolojik ekipman ve imkanları sayesinde Tüp bebek tedavisi alanında en üst düzeyde hasta mahremiyeti ile gerçeklikten uzaklaşmadan emin adımlarla yoluna devam etmektedir.

Şehir merkezi lokasyonunda bulunan Gürgan Clinic 6 Katlı 2800 metrekare kapalı alan içerisinde bütün teknolojik imkanlar gözetilerek tasarlanmış ve hastaların hizmetine sunulmuştur.

1. Giriş katta, Bekleme Salonu, Kafeterya, İdari Ofisler ve Çağrı Merkezimiz yer almaktadır.

2.Katta Klinik laboratuvarı içerisinde 2 adet ameliyathane, embriyoloji laboratuvarı,

3.Katta tamamen hastaların konforu düşünülerek hazırlanmış 7 adet Hasta Dinlenme Odası otel konsepti ile hizmet vermektedir.

4.Katta Klinik randevu takibi, hasta eğitim odaları genel muayene ve Hemşire Odaları ile poliklinik katı olarak tasarlanmıştır.

5.Katta: Otel konsepti ile hazırlanmış Hasta muayene ve bekleme alanı, Özel muayene birimleri yer almaktadır.

6.Katta Eğitim faaliyetleri ve destek hizmetleri için tasarlanmış Sınav + Eğitim salonu, Muayene Odaları ve Personel Yemekhanesi mevcuttur.

Alt Katta Otopark, Mescid ve Personel giyinme odaları mevcuttur.

Tüp Bebek tedavilerinde başarıya götüren detay; tedavinizin güncel tıbbi bilgi ve son teknoloji eşliğinde “Size Özel” olarak planlanmasıdır. Gürgan Clinic ailesi olarak, tedavinizin en yüksek başarıya ulaştırılması için birlikte çaba göstermeye devam ediyoruz. Sizin mutluluğunuz bizim gururumuzdur.

Gürgan Clinic Uluslararası kuruluşlarda olan IARG temsilcisidir.

TUVTURK Kalite Sistem Yönetim Belgesine sahip bir Özel Tüp Bebek Kliniği’dir.